2026-cı ildə Budapeştdə keçiriləcək inqilabi "World Athletics Ultimate Championship"-in vizual kimliyi və brend strategiyası ictimaiyyətə təqdim edilib. Yarış 11–13 sentyabr tarixlərində üç intensiv sessiyada baş tutacaq və dünya çempionları, Olimpiya qalibləri, Diamond League qalibləri və ilin ən yaxşı atletləri möhtəşəm “nəhənglər döyüşü”ndə qarşılaşacaqlar.
"World Athletics", layihənin vizyonunu həyata keçirmək üçün "FutureBrand" ilə əməkdaşlıq edib. Araşdırmalar nəticəsində “Class of One” - birinci sinif adlı brend ideyası yaradılıb – burada əsas məqsəd qələbə və tamaşaçılar üçün ən vacib anlardır.
Yeni loqo – “Star Flare” (“Ulduz Parıltısı”) – qaçış, tullanma və atma növlərini simvolizə edən üç elementdən ibarətdir. Loqonun parlayan, dinamik forması atletikanın enerjisini, intensivliyini və dramatizmini əks etdirir.
"World Athletics"-in Brend və Marketinq direktoru Maria Ramos bildirib:
“Məqsədimiz atletləri və azarkeşləri ruhlandıracaq, fərqli üslubu, ambisiyası və vizyonu ilə seçilən bir brend yaratmaq idi.”